AI-drevne kontaktcentre for at forbedre kundeoplevelsen
Gearing AWS Sprog AI Services for at forbedre kundeoplevelser
Det er tid til at efterlade udfordringerne ved ældre kontaktcentre - lange ventetider, fejlagtige opkald og opløsningsforsinkelser. I stedet skal du implementere kraften i maskinlæring og give kunderne de løsninger, de har brug for.
Læs den forbedrede kundeoplevelse ved at tilføje AI til din kontaktcenter e -bog for at lære, hvordan du kan udnytte AWS AI -tjenester til:
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Amazon Web Services: AWS kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Amazon Web Services: AWSwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, CRM, ERP, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Opbevaring, Overholdelse, San, Sky, Software


Flere ressourcer fra Amazon Web Services: AWS

Kører Windows på AWS Ebook
Migration til skyen er ikke kun en rejse, det er et stort skridt mod forretningstransformation - og AWS er klar til at være der med dig hver...

Hvordan behandling af data som et strategisk ...
Denne IDG-e-bog udforsker, hvordan organisationer kan opbygge en vellykket og bæredygtig datametode til at udnytte datadrevet beslutningstagning o...

Accelererer din AWS -rejse
Migrere og modernisere for at fremskynde driftseffektiviteten.
Få den hastighed og smidighed, du har brug for for at glæde eksisterende kun...