AI-drevne kontaktcentre for at forbedre kundeoplevelsen
Gearing AWS Sprog AI Services for at forbedre kundeoplevelser
Det er tid til at efterlade udfordringerne ved ældre kontaktcentre - lange ventetider, fejlagtige opkald og opløsningsforsinkelser. I stedet skal du implementere kraften i maskinlæring og give kunderne de løsninger, de har brug for.
Læs den forbedrede kundeoplevelse ved at tilføje AI til din kontaktcenter e -bog for at lære, hvordan du kan udnytte AWS AI -tjenester til:
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Amazon Web Services: AWS kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Amazon Web Services: AWSwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, CRM, ERP, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Opbevaring, Overholdelse, San, Sky, Software
Flere ressourcer fra Amazon Web Services: AWS
Forfiner din datastrategi
Få mere ud af data og maskinlæring.
Data, analyse og maskinlæring har potentialet til at låse muligheder og transformere organisationer, ...
Intelligent teknologi til mediearbejdsgange
Teknologi i medier udvikler sig hurtigt. En gang set som Buzzwords er AI og Machine Learning (ML) nu afgørende funktioner i en række mediearbejds...
Oplev tretrinsprocessen for at blive en datad...
Oprettelse af en datastrategi er blevet en højeste prioritet for de fleste førende organisationer. Fra at udvikle nye kundeoplevelser til at opby...