10 måder stemme vil forstyrre arbejdspladsen i de næste 5 år
Den måde, virksomheder tilpasset til Covid-19 var intet mindre end bemærkelsesværdig. Hele virksomheder skiftede fra fysiske kontorer til digitale arbejdspladser natten over. De genopfandt arbejdskulturer, implementerede nye værktøjer og så deres teams trives i nye, fjerntliggende miljøer.
Uanset om du bruger stemmeassisterede teknologier eller foretager et telefonopkald til en kollega, vil Voice Tech spille en stadig større rolle i vores liv-både personlig og professionel. Faktisk mener 93% af virksomhederne, at skiftet mod stemmen vil accelerere i den nærmeste fremtid.
I løbet af de næste fem år er vi helt sikkert, at der opstår fremskridt i stemmeteknologier, hvor innovation accelererer ved knækhastigheder og ændrer, hvordan vi lever, arbejder og kommunikerer for evigt.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du RingCentral kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. RingCentralwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, CRM, Datacenter, Datacentre, E -mail, ERP, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Medarbejderoplevelse, Netværk, Produktstyring, Samarbejde, SIGTE, Sky, Software, Spam


Flere ressourcer fra RingCentral

Sikre kompatibel kommunikation i finansielle ...
Pandemien har omformet forretning på utallige måder, ingen så meget som hvordan folk kommunikerer. I løbet af få måneder vedtog ansatte ved f...

Næste gen Cloud-kontaktcentre RingCentral Sp...
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook. Fra overbevisende brugssager til en prak...

Forbedring af teams med telefoni til virksomh...
Dagens virksomheder er afhængige af en robust kommunikationsoplevelse for at drive innovation, og telefonopkald er kernen i denne oplevelse.
...