Vejledning: Sådan bygger du en engagerende, medarbejder-centreret organisation
For at tiltrække og fastholde toptalent skal organisationer være i stand til effektivt at måle medarbejdernes stemning. I denne vejledning skal du lære, hvordan Workday Peakon -medarbejderstemme kan hjælpe din organisation med at starte en aktiv lytningstilgang i tre trin.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Workday kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Workdaywebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: ERP, Maskinelæring, Medarbejderoplevelse


Flere ressourcer fra Workday

Den digitale transformationsrejse i investeri...
Denne IDC -hvidbog fremhæver det vigtigste markedspress, der udøves på investeringsstyringsfirmaer, og hvordan dette kræver en genovervejelse a...

Forbedring af frontlinjemedarbejderoplevelsen...
Dagens detailhandlere har brug for bedre løsninger for at hjælpe dem med at overvinde ansættelse af udfordringer og vinde krigen for talent.
...
En analyse af medarbejdere omsætningsintenti...
En ud af hver fire ansatte tænker stadig på at holde op. Er din?
Trukket fra over 190 millioner medarbejderundersøgelsessvar, 'The Great ...