Unified Communications som en service
Efterhånden som virksomheder i stigende grad omfavner en sky-første strategi, migrerer mange deres mest anvendte forretningsapplikationer-inklusive kontorproduktivitet, kundeforholdsstyring (CRM), kundepleje og mere-til den offentlige sky. På dagens fjerntliggende arbejdsplads, hvor arbejde hjemmefra (WFH) og arbejde overalt (WFA) er blevet den nye normale, er denne sky-første strategi en produktivitetsforstærker for kontoransatte, fjernarbejdere, it-personale og andre, der har brug for Hold kontakten med hinanden såvel som kunder, forretningspartnere og leverandører, uanset deres placeringer eller enheder.
I denne bog lærer du, hvordan Unified Communications som en service (UCAAS) kan øge medarbejdernes produktivitet og forbedre kundetilfredsheden ved at muliggøre samlet kommunikation til din eksterne arbejdsstyrke. Det samler holdbeskeder, videomøder og telefon samt tekstbeskeder og fax i en enkelt skybaseret løsning. UCAAS kan også integreres tæt med de produktivitetsværktøjer, som virksomheder bruger hver dag, såsom e -mail, vedvarende chat, fil/desktop -deling, dokumentlagring og mere.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du RingCentral kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. RingCentralwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, CRM, Datacenter, Datacentre, DevOps, E -mail, Enterprise Resource Planning (ERP), ERP, Firewall, Forbindelse, Hardware, Hybrid sky, Infrastrukturstyring, IT -infrastruktur, Katastrofegendannelse, Kunstig intelligens, Mobil arbejdsstyrke, Mobile enheder, Mobilitet, Netværk, Netværkssikkerhed, Opbevaring, Overholdelse, SaaS, Samarbejde, San, Server, Service-udøvere, SIGTE, Sky, Skyen, Software, Telekommunikation, Trådløst internet, Voip
Flere ressourcer fra RingCentral
Forbedring af teams med telefoni til virksomh...
Dagens virksomheder er afhængige af en robust kommunikationsoplevelse for at drive innovation, og telefonopkald er kernen i denne oplevelse.
...
2022 Agent Experience Trends Report
Ringcentral samarbejdede for nylig med Benchmark Portal for at gennemføre en undersøgelse om kontaktcenteragentens omsætning og -opbevaring. I u...
Sådan får du maksimal produktivitet fra din...
Da Covid-19 ramte virksomheder i marts 2020, krypterede virksomheder for at kobble sammen midlertidige arbejdsområder (WFH) samarbejdsløsninger, ...