Moderne hændelsesrespons
Den digitale verden er åben 24/7, så det giver mening at digitale forbrugere forventer, at det og kundeservice holder de samme timer. Disse overordentlig høje forventninger betyder, at intet problem er for lille eller fælles til at frustrere kunderne, fra brudt kode til stedomfattende strømafbrydelser.
Slack strømlinjer hændelsesstyring lige ud af kassen og fungerer som et enkelt kommandocenter for detektion, indeslutning og analyse efter incident. I stedet for en stressende, reaktiv og tavset atmosfære, er medarbejderne udstyret til at tage en proaktiv tilgang og samarbejde i realtid med et udviklende, intelligent værktøj.
Download vores seneste e-bog, og se, hvordan kunder over hele verden bruger Slack til at forbedre deres hændelsesstyringsrespons.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Slack kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Slackwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Dataanalyse, Datacenter, Datacentre, E -mail, ERP, Netværk, Open source, Samarbejde, San, Server, Sky, Software, Telekommunikation
Flere ressourcer fra Slack
Sådan opnår du en 3x ROI med Slack
Vores nye eksterne virkelighed gør samarbejdsværktøjer vigtigere end nogensinde før. Disse værktøjer definerer hele medarbejderoplevelsen og ...
Få mest ud af din eksisterende tech -stak
Uanset hvilket mål du prøver at nå ved hjælp af teknologi, lykkes du kun, hvis dine mennesker kan få mest muligt ud af de værktøjer, du give...
Hvordan Zendesk bruger Slack
Når teknologi er kernen i din virksomhed, er styring af risiko en 24/7 bekymring.
Der er de store, infrastrukturelle risici, som et komplet ...