Skip to content Skip to footer

CX -datastrategi: Den ultimative ramme for bedre kundeoplevelse

Udgivet af: Informatica

Kundeloyalitet kan være flygtig. Ifølge PWC ville 32% af kunderne stoppe med at interagere med et brand, de elsker efter en enkelt dårlig hændelse.
Organisationer er nødt til at sætte kunder i centrum for deres forretning og understrege vigtigheden af ​​at møde kundernes stadig mere høje forventninger.
Læs denne e -bog for at finde ud af, hvordan du håndterer dine kundedata, og hvordan du kan styre dem som det strategiske aktiv, det er.

Læs mere

Ved at indsende denne formular accepterer du Informatica kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Informaticawebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Længde: 20 sider

Flere ressourcer fra Informatica