En phoney -forudsigelse
Mens videokommunikation blev enormt populær for hold i 2020/1, der var på udkig efter at forbinde ansigt til ansigt, viste stemmekald også enormt værdifuldt i hele pandemien. Ringcentral kiggede for nylig dybere ind i rollen som stemmekommunikation og relaterede systemer i virksomheder i alle størrelser. Disse fund fortæller os, at telefonopkald stadig er en kerne del af, hvordan vi kommunikerer.
Download nu for at læse indsigterne i, hvad dataene afslører, og hvad det betyder for din organisation.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du RingCentral kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. RingCentralwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Applikationer, Bærbare computere, E -mail, Mobilitet, Netværk, Samarbejde, SIGTE, Sky, Voip


Flere ressourcer fra RingCentral

Unified Communications som en service
Efterhånden som virksomheder i stigende grad omfavner en sky-første strategi, migrerer mange deres mest anvendte forretningsapplikationer-inklusi...

CISO Guide: Sikring af sky kommunikation og s...
Med UCAAS-platforme, der accelererer innovation og deling i produktivitetsressourcer som chat, stemme og videosamarbejde, er det vigtigt for organi...

2022 Agent Experience Trends Report
Ringcentral samarbejdede for nylig med Benchmark Portal for at gennemføre en undersøgelse om kontaktcenteragentens omsætning og -opbevaring. I u...