En phoney -forudsigelse
Mens videokommunikation blev enormt populær for hold i 2020/1, der var på udkig efter at forbinde ansigt til ansigt, viste stemmekald også enormt værdifuldt i hele pandemien. Ringcentral kiggede for nylig dybere ind i rollen som stemmekommunikation og relaterede systemer i virksomheder i alle størrelser. Disse fund fortæller os, at telefonopkald stadig er en kerne del af, hvordan vi kommunikerer.
Download nu for at læse indsigterne i, hvad dataene afslører, og hvad det betyder for din organisation.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du RingCentral kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. RingCentralwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Applikationer, Bærbare computere, E -mail, Mobilitet, Netværk, Samarbejde, SIGTE, Sky, Voip


Flere ressourcer fra RingCentral

Microsoft -teams og telefoni
Udnyttelse af opkaldstjenester fra en UCAAS -udbyder, integreret med Microsoft -teams, giver organisationer den bedste mulighed for at minimere tel...

Cloud Communications and Collaboration Tools:...
Cloud -adoption vokser inden for sektoren for finansielle tjenester. En undersøgelse fra 451 forskning fra 451 forskning viser, at 62% af virksomh...

2022 Guide til førende et agent-centreret ko...
At finde og fastholde stort talent var aldrig let. Men nu? Effektivt personale og engagerende medarbejdere i dit kontaktcenter kan føles som om du...