En planlægningsvejledning til medieorganisationer
Efterhånden som verden fortsætter med at ændre sig, skal medieorganisationer, der ønsker at forblive foran, hurtigt lære at tilpasse sig. I stigende grad betyder det at tage en ny, mere smidig tilgang til planlægning. Læs denne guide for at lære, hvordan aktiv planlægning giver dig den smidighed, du har brug for for at tilpasse og trives.
Læs nu.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Workday kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Workdaywebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Samarbejde
Flere ressourcer fra Workday
Hvordan agenturer bruger analyser til bedre b...
Dagens agenturer har brug for bedre systemer for at hjælpe dem med at få mest muligt ud af deres data. I denne Govloop-rapport skal du lære, hvo...
Workday Enterprise Management Cloud Platform:...
Med markedsændringer, globale forstyrrelser, konkurrencedygtige pres og hurtige innovationer inden for teknologi skal dagens organisationer være ...
Tilpasningsevne: Den manglende fase i din vir...
Bedst i klasse detail- og forbrugerorganisationer reagerer ikke bare på forandring-de forbliver foran det. Læs rapporten for at lære, hvordan du...