Kraften i personalisering
Tilbage i dag plejede Brands 'kommunikation til deres kunder at bestå af en mindeværdig meddelelse leveret til et så stort publikum som muligt. Men i de senere år har populær vedtagelse af internettet og mobile apps åbnet oversvømmelsesportene, når det kommer til handlingsmæssige kundedata og nye messaging -kanaler - og nye måder at levere individualiseret indhold er fremkommet. Det er nu muligt at bore ned på flere aspekter af hver kunde, segmentere dem i dynamiske publikum og tale med dem med rige meddelelser, der er bygget på deres ønsker og adfærd.
Resultatet? Ægte, effektive personalisering er nu mulig - og i stigende grad er det, hvad nutidens forbrugere forventer. Så vær med til et indvendigt kig på, hvordan man får det til at fungere for din virksomhed
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Braze kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Brazewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Android, Datastyring, E -mail, San


Flere ressourcer fra Braze

Strålende oplevelser, kanal for kanal
Kommunikation på måder, der taler til hver enkelt kunde, er det, der giver mærker mulighed for at opbygge stærke relationer. I denne vejledning...

E -mailinspirationsvejledning: 10+ tilpassbar...
Vores nyttige guide undersøger, hvordan aktiveringskampagner, indtægtskampagner og opbevaringskampagner kan hjælpe med at skabe forretningsvæks...

2021 Global Customer Engagement Review
Vi analyserede data fra tre forskellige kilder for at oprette den første Global Customer Engagement Review. Vi definerer, hvordan fantastisk kunde...