Moderne kundeopbevaring: Hvad du har brug for at vide
En fornyet og længe forfalden fokus på tilbageholdelse er endelig her. Virksomheder finder succes ved at erhverve de rigtige publikum, forstå disse publikum, imødekomme deres behov og udvikle engagerende oplevelser. Denne vejledning vil diskutere 7 nøgleopbevaringsstrategier, 10 vindende opbevaringskampagner, hvordan man forudsiger og fejlfinding af churn og smarte tilgange til forbedring af tilbageholdelse.
Download nu for at se de vigtigste trin, der er nødvendige for at se en mærkbar løft i tilbageholdelse.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Braze kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Brazewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: E -mail, Maskinelæring, Overholdelse


Flere ressourcer fra Braze

Kraften i personalisering
Tilbage i dag plejede Brands 'kommunikation til deres kunder at bestå af en mindeværdig meddelelse leveret til et så stort publikum som muligt. ...

Push -meddelelser: Hvad de er, hvordan de fun...
Selvom det er mere end et årti gammelt, forbliver push innovativ og alsidig. Oprindeligt brugt af mærker til at engagere sig med kunder via mobil...

Tilsluttet engagement: Forståelse af dagens ...
Dagens forbrugere forventer, at mærker kan forstå og tale med dem uden at springe over et slag, når de hopper fra enhed til enhed. At opnå tils...