Cloud -transformation er bydende nødvendigt, og det er CIO, der er under pres for at sikre, at virksomheden kan kapitalisere. Initiativer som Office 365, SD-WAN og Zero Trust har potentialet…
Cloud -udbydere kan hjælpe med at sikre, at din virksomhed forbliver foran kurven, men det er vigtigt, at du vælger et med et niveau af erfaring og kvalitet af teknologi,…
2020 er et Ã¥r i modsætning til andre. Blandt de mange effekter af den globale pandemi er den markante stigning i online detailvirksomhed. I løbet af Ã¥ret overvÃ¥gede Imperva Research…
Oprettelse af kunder for livet.
I kundens tidsalder forventer dine online besøgende en engagerende, personlig og lydhør oplevelse. Hvis de ikke fÃ¥r øjeblikkelig tilfredshed, er der masser af andre destinationer pÃ¥…
Det er ikke nyheder, at virksomheder i enhver branche grundlæggende transformerer den måde, de gør forretninger på.
Scrappy forstyrrere ryster alle reglerne op og lægger pres pÃ¥ større, mere traditionelle konkurrenter.…
2021 udformes som et år med mulighed for mange organisationer til at opbygge deres informationsstyringsstrategier.
De langsigtede tendenser, der driver informationskaos-stigende mængder og sorter af information-fortsætter med at accelerere. Tilføj til…
EfterhÃ¥nden som cloud computing bliver en stadig vigtigere del af enhver it -organisations leveringsmodel, bliver vurdering og valg af den rigtige skyudbyder ogsÃ¥ en af ​​de mest strategiske beslutninger, som…
Efterhånden som teknologien udvikler sig, gør NetBackup det også.
Denne Eguide udforsker fire nøglebrugssager, der viser, hvordan NetBackup kan hjælpe dig med at overvinde almindelige, det udfordrer og fÃ¥r dig, hvor…
Hvis nogen virksomhed stadig stillede spørgsmÃ¥lstegn ved den centrale betydning af data for dets fremtidsudsigter, har den sidste mÃ¥ned fjernet disse tvivl. Da organisationer hurtigt har omformet deres operationer i…
Når din organisation overgår til skyen, er en sikker, pålidelig netværksløsning nøglen til at imødekomme din virksomheds fremtidige behov.
Citrix-netværk gÃ¥r ud over traditionelle WAN-, ADC-, styring og analytiske løsninger, der…
Det er tid til at genimage en ny fremtid. Begrebet pÃ¥ arbejdspladsen er ændret for evigt. Det er ikke længere nødvendigvis et sted, dine medarbejdere gÃ¥r. Det er nu, uanset…
Digital kundeoplevelsesteknologier har forvandlet drastisk i de senere år. Omnichannel callcentre er ikke længere en omkostningsbelastning for organisationer. Nu forventes de at generere indtægter gennem krydssalg, ROI og omkostningsundgåelse.
Med den…