Sikre kompatibel kommunikation i finansielle tjenester
Pandemien har omformet forretning på utallige måder, ingen så meget som hvordan folk kommunikerer. I løbet af få måneder vedtog ansatte ved finansielle institutioner (FI) multikanals elektronisk kommunikation - inklusive lyd (telefon), video, SMS/sms og meddelelser - i det, der ellers kunne have taget et årti. Ikke overraskende har denne hurtige udrulning understreget compliance -grupperne på mange FIS, som er nødvendige for at overvåge og arkivere intern kommunikation og dem med kunder - og generere rapporter til regulatorer
Download nu for at finde ud af, hvordan samlede kommunikationsplatforme letter overholdelse, samarbejde og engagement.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du RingCentral kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. RingCentralwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Æble, CRM, E -mail, ERP, Hardware, Maskinelæring, Medarbejderoplevelse, Opbevaring, Overholdelse, Samarbejde, Sky
Flere ressourcer fra RingCentral
Medbring kundeoplevelser i verdensklasse og k...
Microsoft 365 er en nøgleplatform for medarbejdernes produktivitet for organisationer overalt. Disse organisationer kan stole på udbredt vedtagel...
Innovatorens guide til det digitale første k...
Hvordan adresserer du kundeoplevelsesrevolutionen? Udvikling af kundeforventninger forme nye behov for at håndtere næste generations digitale kan...
En phoney -forudsigelse
Mens videokommunikation blev enormt populær for hold i 2020/1, der var på udkig efter at forbinde ansigt til ansigt, viste stemmekald også enorm...