Skip to content Skip to footer

Autonome serviceoperationer Tjekliste: Fem imperativer til digital-første forretningssucces

Udgivet af: ServiceNow

Digital forretning afhænger af skalerbar og elastisk digital infrastruktur, moderne dataintensive applikationer og autonome serviceoperationer. Selvkørende og selvhelbredende serviceoperationer repræsenterer en ny generation af højt automatiseret og forretningsdrevet ændring og hændelsesstyring, aktivoptimering og supporttjenester. De er drevet af forretningspolitikker og arkitekteret for konsistens på tværs af sky-, datacenter- og kantplatforme. I modsætning til traditionel aktivsporings- og ændringskontrolprocedurer er autonome serviceoperationer bygget til digitale forretningsmiljøer, der skaleres og tilpasser sig hurtigt, når DevOps -teams kontinuerligt introducerer nye innovationer, medarbejdere arbejder overalt, og kunder kræver personlige onlineoplevelser.

Læs mere

Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Længde: 17 sider

Flere ressourcer fra ServiceNow