Operationalisering af ESG -forretningsmæssigt imperativ
Miljø-, sociale og styringskriterier (ESG) er støt vokset i betydning for investorfællesskabet, kunder, ansatte og virksomhedsledelse.
Det er vigtigt at tackle ESG -praksis som en del af forretningsstrategien, ikke kun for at sikre overholdelse af rapporteringskrav og investor ønske om information, men også for at drive og opretholde kunde- og medarbejderloyalitet.
Læs denne hvidbog for at opdage værdien, udfordringerne og forretningssagen for ESG.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: E -mail, ERP, Medarbejderoplevelse, Overholdelse, ServiceNow, SIGTE, Sky
Flere ressourcer fra ServiceNow
Hvordan strategisk automatisering driver afgÃ...
Med talentmangel, der er indstillet til at påvirke 90% af organisationerne globalt i 2025, er automatisering ikke kun en sejr for effektivitet og ...
Den bæredygtighed imperativ 2022: Kørsel af...
Forretningen i dag er sammenkoblet med miljømæssige, sociale og regeringsførelse (ESG) ansvar. Triple bundlinjekonceptet om mennesker, planet og...
Ledelsesudviklingsrapport: Kundeoplevelse Roa...
Ledere har altid brug for at innovere for at imødekomme krav fra virksomheden og kunderne, men for nylig er kundeoplevelsen blevet genindført for...