Operationalisering af ESG -forretningsmæssigt imperativ
Miljø-, sociale og styringskriterier (ESG) er støt vokset i betydning for investorfællesskabet, kunder, ansatte og virksomhedsledelse.
Det er vigtigt at tackle ESG -praksis som en del af forretningsstrategien, ikke kun for at sikre overholdelse af rapporteringskrav og investor ønske om information, men også for at drive og opretholde kunde- og medarbejderloyalitet.
Læs denne hvidbog for at opdage værdien, udfordringerne og forretningssagen for ESG.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: E -mail, ERP, Medarbejderoplevelse, Overholdelse, ServiceNow, SIGTE, Sky


Flere ressourcer fra ServiceNow

Opret kontinuitetsplaner, der minimerer forst...
Oplev, hvordan man gør at skabe en effektiv BCM -plan enkel ved at flytte forretningskontinuitet og katastrofegendannelse på en enkelt platform.<...

Kundeoplevelse: Bedste praksis til at forbind...
At levere god kundeoplevelse - og løse problemer, før kunderne endda ved, at der er et problem - går langt ud over bare dit kontaktcenter. Hele ...

CCW Digital's Future of the Contact Center: E...
Organisationer ønsker at sikre, at deres kontaktcentre giver positive oplevelser for at tiltrække, tilfredsstille og fastholde kunder. Op til deb...