Skift styring Blueprint til kontaktcenter digital transformation
Den covid-19 pandemi sætter organisatorisk ændring i hyperdrive. Virksomheder blev tvunget til at flytte til arbejde hjemmefra eller hybrid arbejdsmodeller, som ændrede hele strømmen af arbejdet, da det blev afhængigt af teknologi. Da kontaktcentret ikke længere er et berøringspunkt i kundeejsen, mislykkes det uden kædestyring.
Download nu for at forstå trinene i organisatorisk ændringsstyring.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du NICE kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. NICEwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, CRM, Digital transformation, E -mail, ERP, Maskinelæring, Medarbejderoplevelse, Overholdelse, Projektledelse, Sky, Software


Flere ressourcer fra NICE

Chatbot Starter's Guide
Kæmper dit kontaktcenter for at bestemme, hvilken chatbot -løsning der er den rigtige for dig? Denne e -bog kan hjælpe dig med at skære igennem...

14 innovative personaliseringsideer til den d...
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder og virksomheder skiftede fra personligt til...

Ubesværet service, gladere kunder
Denne e-bog afslører ekspertindsigt i, hvordan dit kontaktcenter effektivt kan implementere selvbetjeningsfunktioner for at løse problemer hurtig...