Erfaring i handling: At få gode ting til at ske med kundearbejdsgange
Sundheden af dit brand, produkter og tjenester afhænger af at levere ekstraordinære oplevelser gang på gang. Det eksisterede altid, men erfaring er nu en disciplin og et fokus. Og det er overalt.
Lær hvordan du tager oplevelsen fra siden og omsæt den i praksis, mens du leverer de feel-good-engagementer, som dine kunder kræver og dine forretningsbehov.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: ERP, Internet of Things (IoT), IoT, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Nas, Netværk, ServiceNow, Servicestyring, Sky
Flere ressourcer fra ServiceNow
Tag kontrol over softwareudgifter med dynamis...
IT -miljøer har aldrig været så dynamiske, med forretningsmodeller, driftsmodeller og arbejdsstyrkeparadigmer, der ændrer sig hurtigt. Men du k...
Alt sammen nu: Hvordan det og sikkerhedsteam ...
I 2020 blev Security bare meget hårdere. Cyberkriminelle øgede aktiviteten, ivrig efter at udnytte forvirring og fortjeneste fra pandemien. Phish...
5 måder at reducere software, hardware og sk...
Mange virksomheder stod overfor en brutal 2020. Heldigvis har presserende arbejds-fra-hjemme-arrangementer stort set lykkedes takket være skyresso...