Tre trin til en stærkere sundhedsorganisation
Sundhedsarbejdere er i frontlinjerne af disse udfordringer, leverer pleje, holder organisationen i gang og definerer i sidste ende patientoplevelsen. For at tilpasse sig og udvikle sig med disse ændringer skal de lære at forbedre effektiviteten og mindske omkostningerne uden at ofre kvaliteten af plejen.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Workday kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Workdaywebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Dataanalyse, Databaser, Digital transformation, ERP, Forbindelse, IT -infrastruktur, Medarbejderoplevelse, Overholdelse, Samarbejde, San, Server, Sky, Software
Flere ressourcer fra Workday
Arbejdsdag for gæstfrihedssektoren
Med ændring den eneste konstante i dag har gæstfrihedsledere brug for en bedre måde at fremskynde digital transformationsindsats og opbygge en s...
Nøglerne til digital innovation for CIO'er
Teknologi ryster nu op, som vi arbejder på. For at hjælpe det med ledere med at navigere i den bedste vej fremad, skabte vi et digitalt magasin k...
HR Service Delivery Transformation Whitepaper...
Lær, hvordan det teams kan bruge arbejdsdagshjælp til at forbedre medarbejderoplevelsen i stedet for tilpasning via en tredjeparts ITSM.