Automatiser sikkerhedshændelsesrespons for at bygge bro mellem det og sikkerhed
Med så meget af verden, der nu arbejder eksternt, har spillefeltet for cyberattacks aldrig været større. Og hvordan virksomheder reagerer på sikkerhedshændelser har aldrig været vigtigere. I denne e -bog diskuterer vi fem måder, du kan navigere i Choppier Waters of CyberTherats. Du finder ud af, hvorfor det er kritisk at automatisere sikkerhedshændelsesrespons, hvordan automatisering hjælper sikkerhed og IT-teams til at samarbejde om at bekæmpe stadig stigende trusler. Og du forstår, hvordan ServiceNow Security Incident Response kan hjælpe dine organisationer med at reagere mere effektivt og effektivt end nogensinde før til:
Lad os vise dig vejen til kraftigt at styre udviklende cyberthreats til din virksomhed - selv når ondsindede opportunister op deres spil i løbet af prøvende tider.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Applikationer, Begivenhedsstyring, Cloud -software, E -mail, Enterprise Cloud, ERP, Microsoft -hold, Samarbejde, San, ServiceNow, Sikkerhedsløsninger, Sky, Software
Flere ressourcer fra ServiceNow
Her trives vi. En praktisk guide til forbedri...
Medarbejdere ønsker at oprette forbindelse til det firma, de arbejder for, men den forbindelse er ikke længere kun bygget på frynsegoder eller f...
4 trin for at muliggøre en hybrid arbejdspla...
Hver organisation har brug for at bringe mennesker og steder sikkert sammen. Det er et imperativ at drive medarbejdernes produktivitet i denne tids...
Sagen for proaktiv kundeservice: Fem kapacite...
Hver gang en kunde ser, at du løser problemer hurtigt, eller at dine tjenester altid er i gang, får deres tillid til dit brand et løft. Men for ...