Skip to content Skip to footer

Tilsluttet engagement: Forståelse af dagens marketingstabler og økosystemer

Udgivet af: Braze

Dagens forbrugere forventer, at mærker kan forstå og tale med dem uden at springe over et slag, når de hopper fra enhed til enhed. At opnå tilsluttet og virkelig datadrevet kundeengagement tager planlægning-og et bedst-i-klasses marketingteknologi-økosystem (også kendt som en 'stak'). Men inden du kan opbygge et økosystem, der passer til dit brands unikke behov, skal du forstå, hvad der er muligt.
Læs nu for at finde ud af mere

Læs mere

Ved at indsende denne formular accepterer du Braze kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Brazewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Længde: 28 sider

Flere ressourcer fra Braze