Genimagining IT Service Delivery and Operations Uanset hvad der kommer din vej
Lyset i slutningen af den pandemiske tunnel har også belyst nogle fortsatte muligheder De tragiske og udfordrende tider, vi har levet igennem, har været en katalysator for nogle strålende ideer, især omkring at reimaginere operationelle modeller. Men den fortsatte fluiditet i, hvordan dine medarbejdere arbejder, fortsætter med at anstrenge de gamle måder at gøre ting på - nemlig omkring ødelagte, manuelle IT -processer og usammenhængende systemer. En nylig IDC Global Survey1 viste, at de mest fleksible IT-organisationer-dem med proaktiv overvågning og opløsning, 360 visninger og selvbetjening af medarbejdere-var i stand til at hjælpe med at drive 75% mere forretningssucces, selv på højden af pandemien.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Applikationstjenester, Big data, Det er, E -mail, ERP, Maskinelæring, Netværk, Opbevaring, Samarbejde, San, Server, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Trådløst internet, VPN
Flere ressourcer fra ServiceNow
Strategisk porteføljestyring: det, du har sa...
Strategisk porteføljestyring (SPM) omfatter filosofier, kapaciteter og processer - understøttet af integrerede teknologier. Det giver organisatio...
Stop med at hoppe på det ene ben
Gå fra hastighed til værdi med dynamiske DevOps.
Lad ikke gamle systemer og manuelle processer hobbe dine DevOps, forstyrre din vækst og d...
Operationalisering af ESG -forretningsmæssig...
Miljø-, sociale og styringskriterier (ESG) er støt vokset i betydning for investorfællesskabet, kunder, ansatte og virksomhedsledelse.
Det...