Ubesværet kundeoplevelse: Sådan leveres hurtigt, friktionsfri service
Stor kundeoplevelse handler om at give kunderne mere af det, de vil og har brug for hurtigere. Det handler om at gøre livet og arbejde, så lidt lettere for dem og for de hold, der tjener dem.
Læs denne e -bog for at finde ud af, hvordan man reducerer indsatsen og leverer enestående, hurtige og friktionsfri oplevelser for kunder og ansatte. Oplev, hvordan du sætter intelligent automatisering, kunstig intelligens og værktøjer med lav kodet til at arbejde for din virksomhed, hjælpe dig med at strømline service, styrke folk og fremskynde resultaterne.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Databaser, Kunstig intelligens, Medarbejderoplevelse, Nas, San, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software
Flere ressourcer fra ServiceNow
3 trin til at fremskynde innovation med app-u...
Digital transformation kan lægge en tung byrde på din appudvikling. Du skal reducere dine efterslæb uden at påtage sig teknisk gæld eller ofre...
Lever mere pålidelige digitale tjenester ved...
Når en kritisk it -service går ned i din virksomhed, hvordan kan du hurtigt bestemme grundårsagen og løse den uden besværlig manuel indsats? L...
Skabe afgørende tillid
Lær den uventede magt ved at forbinde operationer på tværs af virksomheden for at beslaglægge opadrettet og afbøde ulempen.