Ubesværet kundeoplevelse: Sådan leveres hurtigt, friktionsfri service
Stor kundeoplevelse handler om at give kunderne mere af det, de vil og har brug for hurtigere. Det handler om at gøre livet og arbejde, så lidt lettere for dem og for de hold, der tjener dem.
Læs denne e -bog for at finde ud af, hvordan man reducerer indsatsen og leverer enestående, hurtige og friktionsfri oplevelser for kunder og ansatte. Oplev, hvordan du sætter intelligent automatisering, kunstig intelligens og værktøjer med lav kodet til at arbejde for din virksomhed, hjælpe dig med at strømline service, styrke folk og fremskynde resultaterne.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Databaser, Kunstig intelligens, Medarbejderoplevelse, Nas, San, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software
Flere ressourcer fra ServiceNow
Alles talende kundeoplevelse. Lad os få det ...
Sundheden af dit brand, produkter og tjenester afhænger af at levere ekstraordinære oplevelser gang på gang. Det eksisterede altid, men er...
Genimagining IT Service Delivery and Operatio...
Oplev de top 3 måder at tilføje driftsstyring til din ITSM -strategi kan hjælpe din virksomhed med at være mere modstandsdygtig, selv i dagens ...
5 trin til succesfuldt at implementere en sun...
Din vej til total servicesynlighed og tilgængelighed af stor service.
Din CMDB er et kritisk værktøj til at opretholde tilgængelighed med...