Bedste praksis til anvendelse af AI i kontaktcentret: 7 trin for at maksimere AI -fordele
Klar til at transformere dit kontaktcenter med spil-skiftende AI? Eksperterne på Aberdeen er her for at hjælpe.
Brug tip og bedste praksis i denne e -bog til at øge CSAT, Achiever hurtigere opløsning og forbedre medarbejderengagement i dit kontaktcenter - alt sammen takket være AI.
I e -bogen lærer du:
Download nu for at undersøge, hvordan AI kan transformere dit callcenter!
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du NICE kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. NICEwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, CRM, Digital transformation, E -mail, ERP, Forudsigelig analyse, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Overholdelse, SIGTE, Software


Flere ressourcer fra NICE

Den indre cirkelguide til agentengagement og ...
Dine agenter vil ikke bede dig om mere automatiserede værktøjer, bemyndiget og personlig coaching og en følelse af formål - fordi de allerede f...

Den indre cirkelguide til AI, chatbots og mas...
Den indre cirkelguide til AI, chatbots og maskinlæring er en del af en række analytikerrapporter, der undersøger nøglekontaktløsninger. Guider...

Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-stra...
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere og virksomheder presset fem år fremad i dig...