Dræber bots din forretningsinformation?
Vi ved alle, at bots kan få steder til at bremse eller gå ned, muliggøre svig og stjæle data. Men de kan også fordreje den forretningsintelligens, du stoler på for at tage strategiske beslutninger.
Enhver form for online -interaktion - website -besøg, API -opkald til mobile apps og andre - bliver angrebet af bots. Uanset om det er svig, skrabning, spam, ddos, spionage, shilling eller blot at ændre din SEO -placering, ødelægger bots ødelæggelse på websteder såvel som mobile og forretningsapplikationer.
Men det er ikke alt: De rodder også med din forretningsinformation (BI). De kan skæve publikummetrics, kundeejser og endda annoncekøb, hvilket gør forretningsbeslutninger tvivlsomme og dyre. Ifølge Forrester var annoncebedrageri alene indstillet til at overstige 3,3 milliarder dollars i 2018.
Download for at finde ud af mere!
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du F5 kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. F5websteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Applikationer, Bærbare computere, E -mail, Malware, Marketing, Netværk, Operativ system, Salg, Server, Sky, Spam
Flere ressourcer fra F5
2022 State of Application Strategy Report - U...
Den ottende årlige F5 -undersøgelse af staten for applikationsstrategi i dag fandt, at på tværs af brancher og over hele kloden fortsætter dig...
Finansiel kriminalitetskonvergens: tænk sama...
Siloer inden for økonomiske kriminalitetsfunktioner er den kriminelle bedste ven. Ondsindede skuespillere har udnyttet og fortsætter med at udnyt...
Den nye æra med svig: En automatiseret truss...
Svindlere ansætter bots og automatiserede angreb, der skurer apps på udkig efter enhver mulighed for at kapre forretningslogik, overtage kundekon...