Cloud Service: Et fuldt sky-indfødt, sikkert og skalerbart fundament for Adobe Experience Manager
Hver virksomhed i dag er på udkig efter et stærkt fundament for deres digitale transformation. Med den hurtige udvikling af kundeoplevelse skal marketingfolk og udviklere holde sig foran kurven inden for kundeoplevelsesstyring (CXM) -teknologi for at imødekomme kundens forventninger.
Cloud Service leverer et skalerbart, sikkert og smidigt teknologifundament til erfaringsmedarbejdere og aktiver, der gør det muligt for marketingfolk, og det kan fokusere på at levere effektive oplevelser i skala.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Adobe kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Adobewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Data opbevaring, DevOps, Digital transformation, E -mail, ERP, Forudsigelig analyse, Netværk, Netværkssikkerhed, Opbevaring, Overholdelse, Sikkerhedskopier, Sky


Flere ressourcer fra Adobe

CIO's rolle i en verden, hvor oplevelsesregle...
I de senere år har CIO's rolle udviklet sig til at imødekomme et bredere sæt af ansvar og forhåbninger. Pandemien har spillet sin rolle med acc...

Den samlede økonomiske virkning af Adobe Sig...
Adobe bestilte for nylig Forrester Consulting om at gennemføre en total økonomisk indvirkning (TEI) -undersøgelse for at hjælpe kunderne med at...

En CIOs strategiramme for forstyrrende transf...
Dette er en whitepaper af IDG på vegne af Adobe.
I dag ved vi ikke, hvordan vi vender tilbage til vores arbejdspladser, vi ved ikke, hvordan...