Skip to content Skip to footer

Et smartere kontaktcenter for medarbejder og kundeoplevelse

Udgivet af: IBM

I årevis har kundeservice prioriteret omkostningsindeslutning og kontaktafbøjning. I dag kræver stigende kundeforventninger et mere lydhør og strategisk kontaktcenter, der også kan fremme branddifferentiering og kundeloyalitet.
Væksten af ​​selvbetjeningskanaler, som samfund og chatbots, er at aflaste rutinemæssige kundeproblemer og efterfølgende påvirke de færdigheder og teknologier, der er nødvendige for servicemidler til at løse mere komplekse kundesager, hvad enten det er på deres skriveborde eller i stigende grad i marken.
AI er her for at hjælpe med at kontakte Centers Scale Support, levere personlig service og give agenter mulighed for at gøre lettere og hurtigere end nogensinde.

Læs mere

Ved at indsende denne formular accepterer du IBM kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. IBMwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Længde: 13 sider

Flere ressourcer fra IBM