Skip to content Skip to footer

Fremtid for den digitale checkout: Dagens tendenser Forming morgendagens teknik

Udgivet af: Loqate

Optimering af checkout-oplevelsen er en af ​​de mest afgørende dele af jobbet som detailhandler, men med stadigt skiftende kundebehov og stigende forventninger kan det være svært at se, hvilken vej vinden blæser. Covid-19 og begivenhederne i de sidste år har øget forbrugernes ønske om bekvemmelighed, umiddelbarhed og enkelhed.
På tværs af en række forskellige brancher varierer kundernes behov, men et spørgsmål, der kaster hovedet i hele e -handelsverdenen, er forladelse af vogn, og det faktum, at der forlades så meget indtægter i forladte vogne, er en grund til stor bekymring.
Værdien af ​​produkter i den gennemsnitlige kundes forladte vogne er $ 67,67 pr. Uge.
Som et resultat, for at en virksomhed skal vokse fra et e -handelsperspektiv, er det vigtigt at omfavne ændringerne af kunderne og undersøge de innovationer, der kan drive overskuddet opad.
Denne rapport inkluderer forskning fra over 4.500 globale forbrugere og 150 beslutningstagere fra e -handel for at give dig Loqates seneste indsigt i kassen.
Læs mere for at finde ud af om fremtiden for den digitale checkout.

Læs mere

Ved at indsende denne formular accepterer du Loqate kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Loqatewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com

Relaterede kategorier: ,

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Længde: 18 sider

Flere ressourcer fra Loqate