Udvikling af marketingmedarbejderens værktøjssæt
Mere end nogensinde har virksomhedsorganisationer brug for en 360-graders opfattelse af deres kunder for at levere den slags høj kvalitet, konsekvent kundeoplevelse, der er hjørnestenen i forretningssucces i det 21. århundrede.
De skal være i stand til at levere relevant, målrettet marketingkommunikation på hvert tidspunkt i kundeturen, gennem hver kanal, som kunden muligvis vælger at bruge, i skala og i stigende grad i realtid. Resultatet har været en eksplosion inden for markedsføring og reklameteknologi, men nøglen til dens effektivitet er stadig de data, der brænder dem. Derfor er det fremkommet at blive en afgørende del af en marketingers værktøjssæt.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Adobe kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Adobewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, CRM, Datastyring, Digital transformation, E -mail, ERP, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Netværk, Opbevaring, Overholdelse, San, Sky, Software


Flere ressourcer fra Adobe

2021 Teknologiske tendenser det i fokus
I en verden, hvor kommerciel succes i stigende grad defineres af kvaliteten af kundeoplevelsen (CX), spiller IT -funktionen en afgørende rol...

Rationaliser for at modernisere din Martech -...
Virksomheder i den højteknologiske industri prioriterer fortsat markedsandel, omsætningsvækst, omkostningsindeslutning og effektivitet, når de ...

Sæsonbestemt indsigtsvejledning forår/somme...
Inspireret af de solrige dage fremover er forbrugerne ivrige efter at drage fuld fordel af det varmere vejr ved at gå udenfor og fejre sig selv og...