Udvikling af marketingmedarbejderens værktøjssæt
Mere end nogensinde har virksomhedsorganisationer brug for en 360-graders opfattelse af deres kunder for at levere den slags høj kvalitet, konsekvent kundeoplevelse, der er hjørnestenen i forretningssucces i det 21. århundrede.
De skal være i stand til at levere relevant, målrettet marketingkommunikation på hvert tidspunkt i kundeturen, gennem hver kanal, som kunden muligvis vælger at bruge, i skala og i stigende grad i realtid. Resultatet har været en eksplosion inden for markedsføring og reklameteknologi, men nøglen til dens effektivitet er stadig de data, der brænder dem. Derfor er det fremkommet at blive en afgørende del af en marketingers værktøjssæt.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Adobe kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Adobewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, CRM, Datastyring, Digital transformation, E -mail, ERP, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Netværk, Opbevaring, Overholdelse, San, Sky, Software
Flere ressourcer fra Adobe
CIO's rolle i en verden, hvor oplevelsesregle...
I de senere år har CIO's rolle udviklet sig til at imødekomme et bredere sæt af ansvar og forhåbninger. Pandemien har spillet sin rolle med acc...
2021 digitale tendenser - detailhandel i foku...
I løbet af det sidste år har detailhandlere stået over for hidtil uset udfordringer. Behovet for hurtigt at tilpasse sig at skifte forbrugertren...
Mod gode kundeoplevelser: En CIO Tech Assessm...
Vejen til vellykket, løbende digital transformation er ikke så meget længe som uendelig. Organisationer skal konstant udvikle sig og optimere de...