Strålende oplevelser, kanal for kanal
Kommunikation på måder, der taler til hver enkelt kunde, er det, der giver mærker mulighed for at opbygge stærke relationer. I denne vejledning undersøger vi, hvordan du kan give de mest relevante, personaliserede oplevelser til dine kunder. Vi vil bevæge dig med de bedste råd, når vi overvejer nøglekanaler som e-mail, mobilkanaler, webkanaler og over-the-top-meddelelser.
Download nu for at finde ud af mere om Braze, vores forskning og hvordan du kan tilbyde strålende oplevelser på tværs af nøglekanaler.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Braze kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Brazewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: E -mail, E -mail -marketing, Service-udøvere, Spam


Flere ressourcer fra Braze

Tilsluttet engagement: Forståelse af dagens ...
Dagens forbrugere forventer, at mærker kan forstå og tale med dem uden at springe over et slag, når de hopper fra enhed til enhed. At opnå tils...

Webbeskeder: Hvad det er, hvordan det fungere...
Da weboplevelser er blevet rigere og mere målrettet gennem årene, har der været et vedvarende hul, der bare ikke er blevet fyldt - nemlig evnen ...

I-app-meddelelser: Hvad de er, hvordan de fun...
Vi lever i en forbundet verden. Hver skærm er et vindue med muligheder, en chance for at engagere sig med dine kunder. Og hvis du vil holde samtal...