Hvordan strategisk automatisering driver afgørende medarbejdernes empowerment
Med talentmangel, der er indstillet til at påvirke 90% af organisationerne globalt i 2025, er automatisering ikke kun en sejr for effektivitet og produktivitet - det hjælper dig også med at tiltrække og fastholde nøgletalent. Få strategisk indsigt fra IDC i denne e -bog. Du kan se, hvorfor automatisering er en enorm mulighed for medarbejdernes empowerment, der gør det muligt for dem at selvbetjenes, fokusere på mere innovativt arbejde og trives i deres dag til dag.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, ERP, Fleksibel arbejde, Maskinelæring, Medarbejderoplevelse, Mobile enheder, RAID, Samarbejde, ServiceNow, Servicestyring, Sky
Flere ressourcer fra ServiceNow
Sindblæsende kundeoplevelse starter her
Nu er det tid til at tage din digitale transformation i en ny, mere effektiv retning. Hos ServiceNow fremstiller vi arbejdsverdenen, arbejde bedre ...
Genimagining IT Service Delivery and Operatio...
Lyset i slutningen af den pandemiske tunnel har også belyst nogle fortsatte muligheder De tragiske og udfordrende tider, vi har levet igenne...
Fremtiden for det er nu
For teknologiledere vil de næste par år være fest eller hungersnød. Stigningen af platforme som en service (PAAS) og software som en serv...