IDC -undersøgelse: Strategisk automatisering giver medarbejderne mulighed for at levere ubesværet CX
Forbedret procesgennemsigtighed og mere engagerede medarbejdere er blandt de mest almindelige fordele ved strategisk automatisering, men dens indflydelse på at styrke kundeoplevelseshold, herunder medarbejdere i kundeservice og felttjeneste, er sjældent blevet analyseret i en sådan dybde indtil nu.
I denne nye undersøgelse interviewede IDC kundeserviceteam og felttjenesteagenter-dem, der i øjeblikket arbejder med strategiske automatiseringsværktøjer i deres daglige opgaver, og dem, der ikke har haft fordelene ved automatisering-for at måle virkningen af strategisk automatisering på frontlinjen Agent arbejdsstemning, forretningsprocesser og innovation.
Undersøgelsen trækker på en omfattende undersøgelse af 1.500 respondenter i Asien/Stillehavet, Nordamerika og Europa og blev bygget omkring centrale spørgsmål på tværs af fire indholdsområder:
Resultaterne, der er præsenteret i denne e -bog, fremhæver automatiseringens transformationskraft på kundeoplevelseshold og deres bredere organisationer - og konsekvenserne af ringe eller ingen automatisering.
Denne undersøgelse giver også henstillinger til CX -erhvervsledere om både medarbejderengagement og forretningsresultater, der er specifikke for automatisering. Udnyt denne indsigt i dag for at overgå konkurrencen og finde ud af, hvordan udnyttelse af strategisk automatisering kan have en styrkende effekt på kundeoplevelseshold, øge processen gennemsigtighed og øge kundetilfredsheden.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Applikationer, CRM, Digital transformation, ERP, IoT, Medarbejderoplevelse, Overholdelse, Samarbejde, San, ServiceNow, Sky, Software, Telekommunikation
Flere ressourcer fra ServiceNow
Udvikling af serviceoplevelsen: Eftermarkedet...
Hvordan kan serviceorganisationer og diskret fremstilling af det nye indtægtsstrømme og sikre, at kvaliteten oplever kvalitet? Svaret er i efterm...
Field Service Experience: Den næste store di...
Dine kunder er afhængige af felttjenesteeksperter for at få ting til at ske og løse problemer første gang. Din virksomhed er afhængig af dem f...
Sagen for proaktiv kundeservice: Fem kapacite...
Hver gang en kunde ser, at du løser problemer hurtigt, eller at dine tjenester altid er i gang, får deres tillid til dit brand et løft. Men for ...