Sagen for proaktiv kundeservice: Fem kapaciteter til intelligent at forhindre forstyrrelse og give ensartede serviceoplevelser
Hver gang en kunde ser, at du løser problemer hurtigt, eller at dine tjenester altid er i gang, får deres tillid til dit brand et løft. Men for at levere dit løfte om at yde problemfri service, skal du være proaktiv. Læs denne e -bog for at udforske de fem nøglefunktioner, du har brug for for intelligent at løse problemer, før kunderne endda ved, at de har dem. Oplev, hvordan du kan forbinde de rigtige teams til de rigtige ressourcer, mens du aktivt overvåger sundheden for kundernes produkter og tjenester.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Cloud -software, Dataanalyse, E -mail, Enterprise Cloud, ERP, Forbindelse, IoT, Netværk, San, Server, Service-udøvere, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software, Telekommunikation
Flere ressourcer fra ServiceNow
Genimagining IT Service Delivery and Operatio...
Lyset i slutningen af den pandemiske tunnel har også belyst nogle fortsatte muligheder De tragiske og udfordrende tider, vi har levet igenne...
En ændring af tempo i det transformation
Hvordan forventer dine kunder at interagere med dig i dag? Hvad skal medarbejderne oprette forbindelse til hinanden og dele information, uanset hvo...
Hvad du har brug for at vide om kommende ESG ...
Der foreslås nye ESG -regler over hele verden. Men ESG handler om mere end bare at opfylde kravene. Denne KPMG og ServiceNow White Paper udforsker...