Sagen for proaktiv kundeservice: Fem kapaciteter til intelligent at forhindre forstyrrelse og give ensartede serviceoplevelser
Hver gang en kunde ser, at du løser problemer hurtigt, eller at dine tjenester altid er i gang, får deres tillid til dit brand et løft. Men for at levere dit løfte om at yde problemfri service, skal du være proaktiv. Læs denne e -bog for at udforske de fem nøglefunktioner, du har brug for for intelligent at løse problemer, før kunderne endda ved, at de har dem. Oplev, hvordan du kan forbinde de rigtige teams til de rigtige ressourcer, mens du aktivt overvåger sundheden for kundernes produkter og tjenester.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Cloud -software, Dataanalyse, E -mail, Enterprise Cloud, ERP, Forbindelse, IoT, Netværk, San, Server, Service-udøvere, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software, Telekommunikation
Flere ressourcer fra ServiceNow
Bedste praksis i skyforbrugsstyring
Det er i stigende grad sandt, at når cloud -migration fungerer, fungerer verden. For at få de fulde fordele ved skyen skal du dog effektivt styre...
4 trin til håndtering af risiko og modstands...
Her er din køreplan for at indlejre risikostyring på tværs af virksomheden og fjerne siloer, så mennesker og organisationer arbejder bedre samm...
Roadmap Planning: Nøglen til virksomhedsdæk...
Cirka 75% af erhvervsledere vil bruge Roadmap Planning Tools i 2023, ifølge Gartner. Med disse værktøjer bestemmer ledere først deres top strat...