IDC Research: Evolution of the Service Experience
Hvordan kan serviceorganisationer og diskret fremstilling af det nye indtægtsstrømme og sikre, at kvaliteten oplever kvalitet? Svaret er i eftermarkedet.
Oplev de fem øverste spørgsmål, du skal overveje for at udvikle din oplevelse, og de data og den indsigt, du har brug for for at drive differentiering og værdi i denne nye analytikerforbindelsesrapport fra eksperterne på IDC.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Cloud -software, Digital transformation, Enterprise Cloud, ERP, IoT, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Mobilitet, Samarbejde, ServiceNow, Sky, Software
Flere ressourcer fra ServiceNow
CCW Digital's Future of the Contact Center: E...
Organisationer ønsker at sikre, at deres kontaktcentre giver positive oplevelser for at tiltrække, tilfredsstille og fastholde kunder. Op til deb...
Brudt to Boundless: 7 trin for at grøfte din...
Dit ubegrænsede potentiale kalder
Grøft dine ødelagte værktøjer på stedet og omfavne den uendelige sky
Klar til at skyde månen? ...
Kørsel af radikal forretningstransformation
Øget produktivitet, låse op for nye indtægter og drive konkurrencefordel
I mange år var det næsten udelukkende fokuseret på at styre te...