Bruge penge. Lave penge. Fire virksomheder, der fandt kundeoplevelse succes
Digital kundeoplevelsesteknologier har forvandlet drastisk i de senere år. Omnichannel callcentre er ikke længere en omkostningsbelastning for organisationer. Nu forventes de at generere indtægter gennem krydssalg, ROI og omkostningsundgåelse.
Med den rigtige skybaserede partner kan du opnå besparelser ud over traditionelle ROI-forventninger.
I den følgende e -bog introducerer vi dig til fire tilfælde, hvor organisationer tjente penge ved at bruge penge efter at have investeret i deres digitale kundeoplevelsesteknologi.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Genesys kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Genesyswebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Cloud -applikationer, Cloud -sikkerhed, Cloud ERP, CRM, Digital transformation, Enterprise Cloud, ERP, Hybrid sky, SaaS, Salg, Sky, Sky lagring, Skyen, Skyplatforme
Flere ressourcer fra Genesys
Forbedre kundetilfredshed, salg og arbejdssty...
Implementering af kunstig intelligens (AI) er en af de vigtigste ting, du kan gøre for at give din virksomhed en konkurrencefordel i dag-og ...
Løs dit callcenters sæsonbestemte kapacitet...
Sæsonbestemte bølger i kapacitet, selvom det er vanskeligt, er par for kurset for de fleste virksomheder. Og selvom der ikke er nogen måde at st...
Undersøgelse viser, at detailhandlere ignore...
Forskellen mellem den tætte hastighed af mursten og mørtelbutikker (30%) og online butikker (3%) opfordrer detailhandlere til at gøre alt, hvad ...