CDP ud over markedsføring
Fart. Kvalitet. Lavpris. Der plejede at være et ordsprog om, at du kun kunne have to på samme tid. Men det var dengang. I dag forventer forbrugere alle tre - og i stigende grad kan de få det.
Digital teknologi ligger i roden af ændringen, fordi den gør det muligt for virksomheder samtidig at reducere omkostningerne, forbedre kvaliteten og øge hastigheden. Digital marketing-, distributions- og produktionsmetoder kan overvælde økonomien i skala, kanalforhold og brand -opmærksomhed, der i årtier har beskyttet etablerede industriledere. Virksomheder, der drager fordel af digitale muligheder, kan fortrænge industriledere praktisk talt natten over.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Informatica kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Informaticawebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, CRM, Databaser, Datastyring, Digital transformation, E -mail, Enterprise Cloud, ERP, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Overholdelse, San, Sky


Flere ressourcer fra Informatica

Datakatalogisering for datastyring: 5 væsent...
Sådan driver du dit virksomhedsdata -styringsprogram fremad.
I dagens innovationsdrevne økonomi bestemmer din evne til effektivt at udnytte...

Fire fordele ved stor tid ved at opbygge en d...
Chief Data Officers (CDOS) og Chief Data Analytics Officers (CDAOS) har nu nået et drejepunkt. I de tidlige dage af disse roller var deres mål kl...

Den endelige vejledning til modernisering af ...
Datastyringsmønstre til næste generations analyse og AI.
Moderne datastyringspraksis rejser spørgsmål om datalagringens rolle. Selvom nog...