Tre nøglestrategier for kundeoplevelse succes
Få kunder banker på dig med problemfrit samarbejde.
Betydningen af at arbejde problemfrit med mennesker inden for og uden for din finansielle institution - fra kunder og regnskabsfolk til interessenter og virksomheder - kan ikke overdrives.
Stadig, forældede infrastrukturer (undertiden årtier gamle), holder mange virksomheder tilbage, skærer væk ved deres bundlinje, personaleoplevelser og kundeengagement. Mens forventningerne er høje for din virksomhed at imødekomme den skiftende arbejdsstyrke og kundebehov, er det vigtigt, at du vælger den rigtige teknologi som et springbræt til fremtidig innovation.
Boks beføjelser smartere oplevelser for fremadstormende finansielle institutioner, mens du giver dine kunder de værktøjer, de har brug for.
Læs Tre nøglestrategier for kundeengagement succes for at lære hvorfor:
¹ Strategiske valg for banker i den digitale tidsalder (McKinsey and Company)
² Hvordan digitalt samarbejde hjælper bankerne med at tjene kunder bedre (McKinsey og selskab)
Læs nu.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Box kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Boxwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Applikationer, Digital transformation, E -mail, ERP, Operativ system, Operativsystemer, Overholdelse, Samarbejde, Sky, Software
Flere ressourcer fra Box
Boks og ECM: Nøgleintegrationer, der driver ...
Boks og ECM: Nøgleintegrationer, der driver digital transformation
Legacy ECM -løsninger kan simpelthen ikke følge med på den måde, du a...
Finextra: Løsning ombord-katalysatoren i at ...
Hvordan finansielle virksomheder når ombord på Nirvana
Strømlinet, smertefri onboarding bygger grundlaget for succesrige klientoplevelser....
Boks og ECM: Nøgleintegrationer, der driver ...
Legacy ECM -løsninger kan simpelthen ikke følge med på den måde, du arbejder i dag. Arbejdet er mere mobilt, mere samarbejdende, mere smidigt. ...