IDC Future Workforce Insights: Hvorfor strategisk automatisering giver medarbejdere mulighed for lavkode
Automation driver ny proceseffektivitet og omkostningsbesparelser for virksomhedsorganisationer. Sammen med værktøjer med lav kode har ledere evnen til at styrke medarbejdere som aldrig før.
I denne IDC -undersøgelse interviewer de medarbejdere, der arbejder i APP -udvikling for at afsløre, hvordan de kunne drage fordel af øget automatisering. Undersøgelsen blev bygget omkring centrale spørgsmål på tværs af fire indholdsområder:
Resultaterne, der er præsenteret i denne e -bog, fremhæver den transformerende virkning af automatisering på disse ansatte og deres organisationer - og virkningen af ingen automatisering.
IDC giver også henstillinger i denne e -bog for erhvervsledere inden for automatisering og appudvikling om medarbejderengagement og forretningsresultater, der er specifikke for automatisering.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Applikationer, Digital transformation, ERP, IoT, Medarbejderoplevelse, Netværk, Overholdelse, ServiceNow, Sky, Telekommunikation


Flere ressourcer fra ServiceNow

Opret kontinuitetsplaner, der minimerer forst...
Oplev, hvordan man gør at skabe en effektiv BCM -plan enkel ved at flytte forretningskontinuitet og katastrofegendannelse på en enkelt platform.<...

C-suite guide til opbygning af et ESG-fundame...
Miljø, social og regeringsførelse (ESG) er et vigtigt imperativ for C-suiten. Læs denne sammenfattelse for at lære om de kræfter, der former E...

Ledelsesudviklingsrapport: Kundeoplevelse Roa...
Ledere har altid brug for at innovere for at imødekomme krav fra virksomheden og kunderne, men for nylig er kundeoplevelsen blevet genindført for...