Bygge. Pleje. Køre. En praktisk guide til automatisering
Udforsk de fire øverste forretningsmæssige imperativer, der i øjeblikket driver teknologiske ekspertise og kombinationen af tre væsentlige mål, der styrer imperativer: forbindelser til grundlæggende styrke, pleje af mennesker og de bedste oplevelser for dem og kontinuerlig, spil-skiftende innovation. Det er først, når du korrelerer imperativerne og de mål, som du kan forstå fordelene, som dine handlinger kan medføre som en virksomhedsleder. Se eksempler fra den virkelige verden fra virksomheder over hele verden, der blev skiftemaskiner takket være praksis i denne vejledning.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Cloud -software, Datacenter, Datacentre, Det er, DevOps, Digital transformation, Enterprise Cloud, ERP, Forbindelse, Hardware, Medarbejderoplevelse, Overholdelse, Samarbejde, San, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software
Flere ressourcer fra ServiceNow
Sindblæsende kundeoplevelse starter her
Nu er det tid til at tage din digitale transformation i en ny, mere effektiv retning. Hos ServiceNow fremstiller vi arbejdsverdenen, arbejde bedre ...
Rapport: Forrester Tei for CSM
For at levere ubesværet, ende-til-ende kundeoplevelse hver gang, er alle dele af din organisation nødt til at arbejde sammen, på tværs af front...
3 trin til at levere digital-første forretni...
Den eksploderende efterspørgsel efter digitale tjenester er en god mulighed for dig at lægge grundlaget for forretningsvækst. I denne vejledning...