Aberdeen om kundeoplevelse: Hvordan førende virksomheder lykkes med kundeoperationer
Aberdeen undersøgte 1.357 virksomheder fra over 10 brancher for at dele deres største strategiske prioriteter og kernefunktioner til styring af kundeoperationer- når kundeservice samarbejder med mellem- og back-office-teams for at løse kundeproblemer. Få ny indsigt fra disse eksklusive fund.
Deltag i os for at høre, hvad dine branche-kammerater delte som søjler i deres back-office og kundeoplevelse succes. Du får indsigt i, hvordan førende virksomheder administrerer digital transformation og orkestratservice og back-office-aktiviteter-hvilket gør det muligt for bedre samarbejde på tværs af alle afdelinger. Du lærer:
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: CRM, Digital transformation, ServiceNow, Slutbrugeroplevelse, Virtualisering


Flere ressourcer fra ServiceNow

Forrester: Hyperautomation fører til transfo...
Denne Forrester Consulting Opportunity Snapshot ser på hyperautomation, og hvordan det er centralt for forretningstransformation. Mere end 450 aut...

Kunstig intelligens. Menneskelig oplevelse. F...
Lær hvordan kunstig intelligens (AI) og andre intelligente teknologier kan omdanne din kunde- og medarbejderoplevelse ved at øge tilfredsheden, f...

Den bæredygtighed imperativ 2022: Kørsel af...
Forretningen i dag er sammenkoblet med miljømæssige, sociale og regeringsførelse (ESG) ansvar. Triple bundlinjekonceptet om mennesker, planet og...