Udvikling af serviceoplevelsen: Eftermarkedet som drivkraft for differentiering og værdi
Hvordan kan serviceorganisationer og diskret fremstilling af det nye indtægtsstrømme og sikre, at kvaliteten oplever kvalitet? Svaret er i eftermarkedet.
Oplev de fem øverste spørgsmål, du skal overveje for at udvikle din oplevelse, og de data og den indsigt, du har brug for for at drive differentiering og værdi i denne nye analytikerforbindelsesrapport fra eksperterne på IDC.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Cloud -software, Digital transformation, Enterprise Cloud, ERP, IoT, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Mobilitet, Samarbejde, ServiceNow, Sky, Software


Flere ressourcer fra ServiceNow

Synlighed i handling
Powering end-to-end-indsigt på tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring.
Ledende virksomheder er stolte af at tilbyde fre...

De tre kundeservice megatrender i 2021: efter...
Den covid-19 pandemiske kaste lys over behovet for modernisering af kontaktcenter for at give problemfri kundeoplevelser og for at eliminere gentag...

Byg din fremtid, hurtigere
For at støtte organisationen i sin forfølgelse af innovation og for at tackle fremtidige usikkerheder skal udviklingshold frigøres. Andre medarb...