Hvor moderne digitale oplevelser muliggør forretningsinnovation
CIO'er er på krogen for at fremskynde forretningsprocesser og arbejdsgange, der fører til forbedrede kunde- og medarbejderoplevelser samt forretningsinnovation.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Digital transformation, ERP, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Medarbejderoplevelse, ServiceNow, SIGTE, Sky


Flere ressourcer fra ServiceNow

At lave alle de rigtige forbindelser
Spørg nogen, hvordan de har det med et firma, og de får et øjeblikkeligt svar. Alt for ofte er det negativt, baseret på dårlig kundeservice. V...

Hvorfor teknisk, cyber og styring af privatli...
For mange organisationer styres teknologi, cyber og privatlivsrisiko under paraplyen af informationsteknologi (IT) risiko. I dag er det motor...

4 trin til at omdanne medarbejderrejser
Det er vigtigt at levere en bedste medarbejderoplevelse i klassen, da fjernarbejde får fart. Læs om de fire måder, du kan levere meningsfulde, s...