Selvscanning inden for detailhandel til test, implementering og vedtagelse
Selvscanning er et godt valg for kunder, der ønsker at spare tid. En SOTI-undersøgelse i 2018 viste, at 66% af kunderne foretrak selvbetjening og selvkontrol, hvor 67% sagde detailhandlere, der brugte mere mobil teknologi, sparede dem tid. Med over 2,5 milliarder mennesker, der bruger smartphones i dag, er værktøjet let tilgængeligt.
Læs denne e-bog for at opdage den bedste praksis til test, implementering og vedtagelse af selvscanning i detailhandlen.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Scandit kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Scanditwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Android, Applikationer, Digital transformation, E -mail, ERP, Forbindelse, Hardware, Mobile enheder, Netværk, Open source, San, Software
Flere ressourcer fra Scandit
Køredifferentiering i sidste mile levering d...
Ud over øgede leveringsvolumener har 'covid sensibilisering' ført til, at kunderne forventer mere. Sidste kilometer er en integreret del af detai...
Er din sidste mile -teknologi egnet til formÃ...
Den sidste mil udvikler sig altid. I den nye, digitale postpandemiske virkelighed skal leveringsvirksomheder overvinde en række udfordringer for a...
Kør CPG-indtægter gennem digitaliseret B2B-...
E-handel har formeret at købe tendenser i de sidste 20 år. Men overraskende er det globale B2B-e-handelsmarked ($ 6,64 billioner i 2020) omkring ...