Ledelsesudviklingsrapport: Kundeoplevelse Roadmap 2022-2025
Ledere har altid brug for at innovere for at imødekomme krav fra virksomheden og kunderne, men for nylig er kundeoplevelsen blevet genindført for en stadig mere digital, kontaktløs verden. Kundeservice behøver ikke længere bare at opfylde en høj standard. Det skal være usædvanligt at give de oplevelser, kunderne ønsker. Læs denne rapport for at opdage de tre største kundeoplevelsestrends i 2022, de udfordringer, de præsenterer, og hvordan man kan omdanne disse udfordringer til reelle muligheder.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Databaser, Datastyring, Digital transformation, ERP, Forbindelse, IoT, Kunstig intelligens, Medarbejderoplevelse, Oplevelsesstyring, Overholdelse, Samarbejde, ServiceNow, Servicestyring, SIGTE, Sky, Software
Flere ressourcer fra ServiceNow
Dagens procesautomation er bygget på lav kod...
Innovation og digital transformation er et spørgsmål om vækst og overlevelse for dagens virksomheder. Virksomheder skal tilpasse sig hurtigere e...
Hvordan 5 virksomheder konsoliderede ITSM for...
Se, hvordan fem førende mærker moderniserede ITSM med ServiceNow.
For virksomheder, der ønsker at transformere, er modernisering af ITSM e...
2022 Tendenser Rapport: Hvilken teknologi og ...
Teknologiledere har tilpasset sig til at udvikle imperativer, såsom cloud -migrationer og hybrid arbejdsstøtte. Men virksomheder er afhængige af...