Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere og virksomheder presset fem år fremad i digital adoption. Denne vejledning vil udforske dagens nye kundeoplevelses virkelighed, hvordan man lykkes i dagens nye virkelighed, og hvordan stien til differentieret CX er kontaktcenteret.
Download nu for at finde ud af, hvordan du kan integrere ændrede kundepræferencer i en problemfri phygital-første oplevelse.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du NICE kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. NICEwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Applikationer, Æble, Big data, Digital transformation, E -mail, ERP, Hardware, Netværk, SIGTE, Sky, Software, Trådløst internet
Flere ressourcer fra NICE
Intelligent godkendelse og svindelforebyggels...
I denne tredje årlige Intelliview giver Opus Research og Symnex Consulting virksomheds beslutningstagere konkurrencedygtig kontekst til evaluering...
Den indre cirkelguide til agentengagement og ...
Dine agenter vil ikke bede dig om mere automatiserede værktøjer, bemyndiget og personlig coaching og en følelse af formål - fordi de allerede f...
Skift styring Blueprint til kontaktcenter dig...
Den covid-19 pandemi sætter organisatorisk ændring i hyperdrive. Virksomheder blev tvunget til at flytte til arbejde hjemmefra eller hybrid arbej...