Videnbog: medarbejderoplevelse
At holde medarbejderne engagerede, produktive og forbundne har aldrig været vigtigere - eller vanskeligere. Men når virksomheder får det rigtigt, er det meget lettere at finde og beholde talent. Derfor gør de fleste HR -ledere store medarbejderoplevelser til højeste prioritet.
Læs videre for at lære, hvordan organisationer som Expedia, Ikea og Kimberly-Clark prioriterer deres folk og steder som fortalt ved Knowledge 2022, herunder:
For at forblive konkurrencedygtige skal organisationer overveje deres strategier for rekruttering, engagement og fastholdelse. At genindføre den samlede medarbejderoplevelse er en fantastisk måde at starte på.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Cloud -software, Det er, Digital transformation, Enterprise Cloud, ERP, Fleksibel arbejde, Medarbejderoplevelse, Service-udøvere, ServiceNow, Sky, Software
Flere ressourcer fra ServiceNow
CCW Digital's Future of the Contact Center: E...
Organisationer ønsker at sikre, at deres kontaktcentre giver positive oplevelser for at tiltrække, tilfredsstille og fastholde kunder. Op til deb...
Kombination af IT -driftsstyring og sikkerhed...
Vores arbejdsverden ændrer sig fortsat i et stadigt stigende tempo-mod flere trusler og nye sikkerhedsudfordringer.
IT -verdenen ændrer sig...
4 trin for at muliggøre en hybrid arbejdspla...
Hver organisation har brug for at bringe mennesker og steder sikkert sammen. Det er et imperativ at drive medarbejdernes produktivitet i denne tids...