Hvordan 5 virksomheder konsoliderede ITSM for at reducere omkostningerne
Se, hvordan fem førende mærker moderniserede ITSM med ServiceNow.
For virksomheder, der ønsker at transformere, er modernisering af ITSM et skridt i den rigtige retning. Fem førende mærker - SAP SuccessFactors, Experian, Group Health (Kaiser Permanente Washington), Al Jazeera Media Network og Royal Bank of Scotland - har gjort det skridt, og de ser ikke tilbage.
Denne e -bog beskriver, hvordan de efterlod deres ældre ITSM -systemer til fordel for ServiceNow® IT Service Management for at vinde:
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Det er, Digital transformation, E -mail, ERP, Katastrofegendannelse, Netværk, Overholdelse, San, Server, ServiceNow, Servicestyring, SIGTE, Sky, Software


Flere ressourcer fra ServiceNow

Bygge. Pleje. Køre. En praktisk guide til au...
Udforsk de fire øverste forretningsmæssige imperativer, der i øjeblikket driver teknologiske ekspertise og kombinationen af tre væsentlig...

Sikkerhedsoperationer bruger sagsvejledning
At reagere på sikkerhedshændelser og sårbarheder er en løbende proces, og du ved, at det at reagere for langsomt på en kritisk hændelse kan h...

Bog om viden til kundeoplevelse
Teknologi udvikler sig altid, og kundens forventninger udvikler sig med den. ServiceNow hjælper nogle af dagens mest innovative virksomheder med a...