Sindblæsende kundeoplevelse starter her
Nu er det tid til at tage din digitale transformation i en ny, mere effektiv retning. Hos ServiceNow fremstiller vi arbejdsverdenen, arbejde bedre for mennesker når som helst og hvor som helst i ethvert miljø. Det betyder at skabe problemfri oplevelser med digitale arbejdsgange på tværs af enterprise for at forbinde mennesker, funktioner og systemer. Lad os dykke ind og undersøge, hvordan digitale arbejdsgange kan skabe oplevelser, der wow kunder og holde dem tilbage for mere.
Der er centrale barrierer - såsom dæmpede operationer, reaktiv service og begrænsede servicekanaler - der står i vejen for gode kundeoplevelser. Læs denne håndbog for at lære at overvinde disse barrierer og levere sømløse oplevelser, der skaber loyale kunder for livet.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Cloud -software, CRM, Datacenter, Datacentre, Digital transformation, E -mail, Enterprise Cloud, ERP, IoT, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Medarbejderoplevelse, Netværk, Overholdelse, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software, Telekommunikation


Flere ressourcer fra ServiceNow

Den bæredygtighed imperativ 2022: Kørsel af...
Forretningen i dag er sammenkoblet med miljømæssige, sociale og regeringsførelse (ESG) ansvar. Triple bundlinjekonceptet om mennesker, planet og...

6 måder at øge det agent produktivitet og r...
Digitale arbejdsgange skaber gode oplevelser og låser produktiviteten op. Som ServiceNow® ITSM -kunde kører du allerede ekstraordinære forretni...

Videnbog: medarbejderoplevelse
At holde medarbejderne engagerede, produktive og forbundne har aldrig været vigtigere - eller vanskeligere. Men når virksomheder får det rigtigt...