Bygning af digital modstandsdygtighed - Hvordan marketingfolk kan lykkes uden tredjepartscookies
Der har været meget for marketingfolk at beklage det forløbne år-og den forestående reduktion i adgangen til tredjepartsidentifikatorer (3PID'er) er en del af det. I januar 2020 annoncerede Google, at det ville udfase tredjepartscookies (3stk) i Chrome. Og i april 2021 meddelte Apple, at de ville begynde at rulle en opdatering, der kræver opt-in samtykke til at få adgang til deres IDFA. Disse ændringer begrænser mærkernes muligheder for at identificere forbrugere online.
Dyk ned i denne whitepaper for at lære mere om de udfordringer, som marketingfolk står overfor i Cookieless -verdenen, plus hvordan man fortsætter med at skalere digital marketing - uden at bekymre sig om 3PID'er.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Adobe kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Adobewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Æble, CRM, Data opbevaring, Datastyring, Digital transformation, E -mail, ERP, Forbindelse, Maskinelæring, Mobile enheder, Opbevaring, Overholdelse, San, Sky, Trådløst internet
Flere ressourcer fra Adobe
Progressiv webapp -primer til modernisering a...
Med fremkomsten af næste generations smartphones og håndholdte enheder i slutningen af 2000'erne brød e-handel fri fra skrivebordet....
Den samlede økonomiske virkning af Adobe Doc...
Forrester interviewede adskillige nuværende Adobe -klienter, herunder mange, der bruger Adobe Solutions med Microsoft 365, for at undersøge det p...
Bygning af digital modstandsdygtighed - Hvord...
Der har været meget for marketingfolk at beklage det forløbne år-og den forestående reduktion i adgangen til tredjepartsidentifikatorer (3PID'e...