2020 Kundeoplevelse (CX) Transformation Benchmark
Under pandemien henvender forbrugerne sig mere end nogensinde til kundeservice, og dermed er det blevet en vigtig nøgle at drive virksomhedens vækst. Efterhånden som kundeserviceteknologien udvikler sig gennem AI og sociale medier, skal virksomheder dreje for at imødekomme forbrugernes forventninger og skabe en problemfri oplevelse på tværs af alle kanaler.
Den Nice Incontact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark er felt i USA, Canada, UK og Australien med to undersøgelser, en blandt forbrugere og en blandt beslutningstagere i kontaktcenter.
Denne rapport dækker:
Download nu for at læse konklusionerne!
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du NICE kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. NICEwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Æble, E -mail, Kunstig intelligens, SIGTE, Sky
Flere ressourcer fra NICE
Bedste praksis til anvendelse af AI i kontakt...
Klar til at transformere dit kontaktcenter med spil-skiftende AI? Eksperterne på Aberdeen er her for at hjælpe.
Brug tip og bedste praksis ...
Ubesværet service, gladere kunder
Denne e-bog afslører ekspertindsigt i, hvordan dit kontaktcenter effektivt kan implementere selvbetjeningsfunktioner for at løse problemer hurtig...
14 innovative personaliseringsideer til den d...
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder og virksomheder skiftede fra personligt til...