Strøm god kunde- og medarbejderoplevelser med intelligente teknologier
Lær hvordan kunstig intelligens (AI) og andre intelligente teknologier kan omdanne din kunde- og medarbejderoplevelse ved at øge tilfredsheden, forbedre serviceprocesser og øge effektiviteten og effektiviteten af problemløsningen.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Databaser, Digital transformation, E -mail, ERP, Forudsigelig analyse, Internet of Things (IoT), IoT, Kunstig intelligens, Maskinelæring, Samarbejde, ServiceNow, Servicestyring, Software


Flere ressourcer fra ServiceNow

Ledelsesudviklingsrapport: Kundeoplevelse Roa...
Ledere har altid brug for at innovere for at imødekomme krav fra virksomheden og kunderne, men for nylig er kundeoplevelsen blevet genindført for...

Aktivér ESG -brugssagsvejledning
At inkorporere robust ESG -praksis i forretningsstrategi og udførelse er kritisk, ikke kun for at være en god erhvervsborger og sikre lovgivnings...

Tag kontrol over softwareudgifter med dynamis...
IT -miljøer har aldrig været så dynamiske, med forretningsmodeller, driftsmodeller og arbejdsstyrkeparadigmer, der ændrer sig hurtigt. Men du k...