2021 Digital Trends Media, Entertainment and Telecoms Industry
Rapporten fra Digital Trends fra 2021 ser ud til både fortiden og fremtiden og præsenterer to lige så værdifulde perspektiver: hvad der har ændret sig i det sidste år som et resultat af pandemien og de tendenser, der venter rundt om hjørnet.
Tusinder af erfarne fagfolk har delt deres hårdt vundne lektioner af pandemien-der giver råd om alt fra hybridarbejde og tiltrækker talent, til at indhente den eksponentielle stigning af den digitale første forbruger.
Fra disse indsigter præsenterer vi tre vejledende principper for 2021: Empati er fremtidens oplevelse, den nye æra er forstyrrende, og brandformålet bliver endnu mere relevant. Med verden på randen af forandring giver dette års rapport rettidig indsigt til at hjælpe marketingfolk og erhvervsledere med at tilpasse deres vision og hoppe stærkere tilbage i 2021.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Adobe kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Adobewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Æble, Datastyring, Digital transformation, ERP, Maskinelæring, Mobilt netværk, Netværk, Samarbejde, San, SIGTE, Sky, Software


Flere ressourcer fra Adobe

Bedste praksis inden for indholdsstyring IT -...
Seks virksomheder genopfinder deres indhold uden at genopfinde hjulet.
Som IT -professionel er du tiltalt for at give teams mulighed for at l...

Det bedste fra begge markeder: Fem grunde til...
Dagens forbrugere handler mere end nogensinde. Digital handel steg 76 procent Yoy i juni 20201, og mange af disse køb er direkte fra producenterne...

E-signaturer til globale virksomheder
Denne e-bog dækker fordelene og udfordringerne ved elektroniske og digitale signaturer, overholdelsesovervejelser og hvordan virksomheder kan komb...